ollemarta

Olles första dag på dagis...

Kategori: Allmänt

efter ett sommarlov på 9 veckor, har gått jättebra!! 10 minuter innan jag kom hade han frågat efter mig och det var första gången på hela dagen. Jag tror att han tyckte att det var kul att komma tillbaka. Det hade varit ute och sett på insekter på gården med förstoringsglas, han hade sedan ritat av en spindel som han hade sett. Blev sedan en tur till lekparken, han hade på något sätt luskat ut att Sebastian också hade gått dit, så han satte av i full fart och mycket riktigt där var han. 

Märta har saknat Olle idag! Hon märkte helt klart av att han varit borta. Hon stod länge och "ropade" vid trappan innan jag gick upp och visade att han inte var där. Annars har det gått bra, jag har kunnat jobba rätt bra idag. Hon är ju så lättsam och roar sig själv för det mesta.

Till helgen kommer syrran med familj hit och nästa lördag bär det av till IKEA!!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: