ollemarta

Långt mellan inläggen

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sedan jag skrev något här, men Markus har installerat något nytt program på datorn (två gånger...) så bildprogrammet måste installeras igen och det är inte mitt område så därav inga inlägg eller bilder på länge. Olle är hemma idag med någon typ av magåkomma, men jag vet inte...han har bajsat en gång i går på dagis inget hemma sedan dess, äter som vanligt och verkar hur pigg som helst. Han verkar dock inte så påverkad av magsjukevirus men vad jag förstår kan han ändå smitta någon annan som drabbas hårdare så det var lika bra att han fick vara hemma.

Nu när Märta sover så har han fått se film och jag har jobbat och det har gått superbra!!

Som nu alla vet så har jag ju fått doktorandtjänsten som jag sökte. Känns riktigt spännande och intressant. Men det är skräckblandad förtjusning, och jag hoppas att jag fixar det...

Börjar anställning från 1 februari och då ska Markus vara hemma med barnen minst fyra månader eventuellt längre. Känns jättebra att han också får vara hemma både för hans skull och för barnens. Så dagis blir det inte förrän augusti för Märta och då hoppas jag att hon får plast på samma som Olle.

Bilder kommer senare.
Nu vaknar Märta så det är bäst att hämta henne...

Kommentarer

  • eva-mari lindblom säger:

    Grattis grattis !

    Så roligt för dig, jag visste att du skulle klara av det här, jag får ha tålamod med bilderna då eftersom det inte är riktigt klart ännu

    kramar

    eva-mari

    2009-12-10 | 12:18:09

Kommentera inlägget här: