ollemarta

Härliga dagar!

Kategori: Allmänt

Vi har haft ett par riktigt härliga dagar med sol och värme här i Sävar! Jag har gjort klart spaljen vid altanen och jag är rätt nöjd, med tanke på att jag gjort det mesta helt själv. På halva priset köpte jag två stora krukor från blommaffären som jag ska ha stående vid spaljen. Hoppas att det blir bra.

I full gång!

Vi har också hunnit med två dagar på stranden i Täfteå. Det är en perfekt strand med långgrunt vatten och den ligger i en vik så det blåser inte så mycket där heller. Olle har haft jättekul med sin kompisar där!

Elsa, Sebastian och Olle


Pappa badade (här ligger han på tork)


Märta traskade rakt ut i vattnet direkt!


Här myser syskonen Linblom tidigt en morgon...


På morgonen är det sol på framsidan av huset så vi har börjat att öppna ytterdörren så Märta kan gå ut och leka (Olle ser alltid TV på morgonen) Hon är så nöjd när hon får traska och gå fram och tillbaka på stenplattorna vi ingången.


Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vilka härliga sommarbilder! Vad nöjd hon verkar Märta, tänk att de kan vara så kul att bara knata fram å tillbaka...

    2009-07-18 | 22:10:30
  • eva-mari lindblom säger:

    så härligt det ser ut med stranden, vi har oxå varit vid en härlig strand rätt tvärdjupt men svalka i alla fall, hemma igen så ser jag fram emot besök av mina barn o barnbarn, skulle gärna se Märta på besök ,men hör av sonen att du vill vara i fred med henne så jag får väl ge mig till tåls till helgen

    ps

    Isa löper igen, vad tror du händer den här gången?

    eva-mari

    2009-07-19 | 17:48:11

Kommentera inlägget här: