ollemarta

...

Kategori: Allmänt

Nu är nästa allhelgona helgen över och vi har haft det riktigt mysigt! I fredags var Markus ledig och då passade jag på att åka in på jobbet för några timmars jobb, men eftersom jag var utan barn passade jag även på att åka till optikern, klippa mig och storhandla så det belv inte så många timmars effektivt jobb.

I går var Bettan och Anders med familj över på middag och vi hade det jätte trevlig! Det är så perfekt att det är så nära så de kom tillbaka en stund när barnen hade lagt sig (Babyvakten når mellan husen).
Det är så kul att få prata lite mer lugnt, även fast det gick super bra med barnen också.

Har klippt Olles hår så här kommer lite före och efterbilder...



Efter

Förra veckan var vi på vårdcentralen för att kolla upp så inte Olle fått diabetes. Vi har reagerat över att han börjat dricka onormalt mycket och på förskolan har de också reagerat över detta så vi tyckte att det var lika bra att kolla upp det. Alla värden var perfekta och det var oerhört skönt! För att han varit så duktig när de tog stick i fingret fick han några tatueringar från sköterskan. Han var mäkta stolt över dessa och ville absolut att vi skulle ta kort på dem.



Nästa vecka, på onsdag blir det operation av Olles halsmandlar. Känner mig riktigt nervös även fast jag vet att det inte är någon stor operation, men det känns i mammahjärtat...

Kommentarer

  • eva-mari lindblom säger:

    Hej

    Så fin han blev när han fick "pojk frisyr"

    Lycka till på onsdag, jag vet att det är en prövning när man ska göra ingrepp på barna, men det är för hans eget bästa det kommer att gå bra ska du se, Markus skrapade dom ju helt ren i halsen, o han blev piggare o sov framför allt bättre.(kanske det är dax att han kollar upp igen?)skojar bara

    kramar

    eva-mari

    2009-11-02 | 10:37:49
  • mormor säger:

    DET HÄR TYCKER JAG INTE OM ATT NI KLIPPER OLLE

    2009-11-02 | 14:53:20
  • Anonym säger:

    Nånting hände så jag försöker igen. Han är ju så vacker med det fina håret så det kan han ju ha så långt som helst: Titta på Anders, han får ju ha långt hår. Men nu är det ju försent. Nästa gång måste ni fråga mormor. Men han är ju så söt hur än han ser ut.

    Kramar från mormor

    2009-11-02 | 14:59:10
  • Bettan säger:

    Haha, ja se på Anders! Måste vara för att han har så snäll fru som han får ha så långt hår. :-)

    Söt-Olle!

    2009-11-03 | 10:00:52
    Bloggadress: http://wigenstam.spaces.live.com

Kommentera inlägget här: