ollemarta

Ännu mer bilder

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen fått fotografbilderna, efter många turer fram och tillbaka. Ett tag trodde de att jag försökte lura dem att få en extra uppsättning eftersom de såg att bilderna redan var betalda....Jag var inte särskilt nöjd och tänkte att jag nog inte skulle behålla dem, men när de igår kom gick det ju inte att skicka tillbaka dem, för hon blev ju så söt!! (Jag ångrar bara att jag inte tog med Olle så vi fick syskonbilder också)





Här är hon i mammas glasögon

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Vad söt hon blev! Tur du beställde bilderna!

    2009-10-27 | 19:37:16
    Bloggadress: http://wigenstam.spaces.live.com
  • Emelie säger:

    Både söt och cool brutta ;-)

    2009-10-27 | 20:51:25
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Haha, det är ju precis den där bilden man får på näthinnan när man tänker på henne, Go & glad :-)

    2009-10-28 | 11:11:49
  • eva-mari lindblom säger:

    Tänk på att jag bara har pappersutskrifter från datorn att sätta på väggen, då jag ser hur fina bilder du lägger ut blir jag riktigt avundsjuk

    kramar

    eva-mari

    2009-10-29 | 10:37:31

Kommentera inlägget här: