ollemarta

Nervöst!!

Kategori: Allmänt

Imorgon drar jag iväg till Slovenien. Ska vara borta till nästa fredag. Känns väldigt pirrigt, mest för att jag verkligen inte gillar att flyga och vi ska dessutom mellanlanda på två ställen både arlanda och sedan Frankfurt och därifrån ett litet plan till Ljubjana....Usch!!
Inte blir det någon belöning heller som sol och bad t.ex. När vi väl är där (om vi nu kommer oss dit...) så ska vi prestera en massa. Vi ska både presentera en annans forskning och leda diskussionen på den allt på engelska så klart... samt att vi ska ha redovisning på en artikel som vi förberett, som tur var inte på engelska. Det positiva är att vi får enkelrum på ett fin hotell mitt i Ljubjana samt att vi om jag lyckas fixa det kommer att kunna ha tillgång till internet på rummet...

När vi väl har kommit hem så lär det ju kännas som att man är en erfarenhet rikare men just nu skulle jag betala mycket för att slippa...och jag kommer att sakna barnen, har inte varit ifrån Märta så här länge...hoppas att hon känner igen mig när jag kommer tillbaka!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Det kommer säkert bli jättebra, Cissi!! Och kul kommer det bli, med juste mat och öl på kvällarna och en massa trevligt folk! Det bästa med att doktorera är alla gratisresor och fina middagar :-)

    2010-04-11 | 10:22:43
    Bloggadress: http://www.nogg.se/simslin

Kommentera inlägget här: