ollemarta

Härlig helg!

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder det har varit i helgen!! Vi har spenderat mycket tid ute, och man känner att man får energi av solstrålarna som når kroppen. Annars har det varit en lugn helg. Markus har spenderat mycket tid i garaget för att fixa lite saker på skodan som vi köpt. Han är helt otroligt duktig om jag får säga det själv! :)



Idag har Olle lekt med Joel hela eftermiddagen. Det är faktiskt en avlastning för Olle tycker ju att det är så kul och Märta tycker också om att det är andra barn här. 

I fredags var jag på MarryKay party. Vi fick prova olika rengöringskrämer och de verkade riktigt bra, men ett set med lite olika krämer gick på 3800kr!!! Så jag gick därifrån tomhänt. Jag har svårt att tro att det skulle vara SÅ mycket bättre än H&M grejer....men nog var det folk som köpte alltid... 

Nu har jag också ordnat så jag kan följa med jobbet till Kroatien i sommar så det kommer att bli två resor på kort tid. Först till Ljubljana i april och sedan då Kroatier i augusti. Jag undrar hur det kommer att gå med min flygskräck!! Jag får höra om de inte ingår terapi först :) 

Markus tycker väl inte att det är så jättekul att jag ska vara borta men...och det värsta av allt är att det kommer att vara minsta en resa varje år under forskarutbildningen....

Nu ska jag hoppa i duschen, har just avverkat ett muskelpass och jag lastade på lite mycket viker så det var lite svårt att gå därifrån utan darr i knäna...
Sedan blir det sängen i väntan på en ny vecka.

(men lite bilder ska mormor och farmor få :))


Titta så mycket hår hon har fått...




Här gilllar vi korv vid dagisbacken




Kommentarer

  • eva-mari lindblom säger:

    Tack för bilderna, Markus är ju egentligen rätt så söt, varför gör han till sig så dant på bilderna?

    behöver väl inte säga något om barnbilderna urgulligt, tur att du inte köpte något på partyt,

    kan just tänka mig komentarer(mission impossible)

    som du kanske minns?

    kramar

    eva-mari

    2010-02-15 | 10:29:09
  • Emelie säger:

    Tycker det låter väldigt härligt att få resa lite, förstår dock Marcus också... 3800 kr!!! Det är mycket sommarkläder för våra nytrimmade kroppar ;-)

    2010-02-15 | 13:45:36
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Urk vad dyrt. Förstår att du gick tomhänt därifrån.

    Det är ju precis som Claes säger, Marcus är ju som Mac Gyver ;-)

    2010-02-15 | 14:35:44
  • morfar säger:

    Vilken snygg måg. Tur att barnen blev normala.

    2010-02-15 | 15:46:04
  • Mormor säger:

    Tur att Märta var med på kortet tillsammans med Markus annars har man behövt en error-knapp

    2010-02-15 | 15:49:44

Kommentera inlägget här: