ollemarta

Sista dagen som mammaledig :(

Kategori: Allmänt

Ja nu är det sista dagen som man är mammaledig. Imorgon börjar nya livet....känns lite nervöst samtidigt som jag ser fram emot att det ska börja. Men framför allt känns det riktigt jobbigt att föräldraledigheten är slut, och risken finns att det blev den sista. Visst har det varit jobbigt ibland men det glömmer jag fort och just nu kommer jag bara ihåg så kul det varit, men det är definitivt på grund av mina underbara grannar som också varit hemma!! Kommer att sakna kaffeträffarna och uteträffarna MYCKET!!
Nu ska jag inte bli så nostalgisk vi bor ju trots allt grannar så vi lär träffas igen :)

Olle och Märta är i en mycket harmonisk period just nu. Idag har Olle mer eller mindre gått runt till olika kompisar. Först var han hos Joel från 12-15 sedan gick vi en sväng till Elsa Wigenstam när vi skulle hem så gick Olle ut före mig och när jag kom ut var han borta. Då hade han gått till Elsa Wennberg för att leka så han var inte hemma förrän vi 16 tiden....Han gillar verkligen att vara med kompisar.

Men picknick med syrran är inte heller helt fel...


Kompisen Elsa är alltid välkommen


Här är det fredagsmys med chips och ostkrokar...hur ska detta sluta :)





Har beställt lite sommarkläder från HM katalogen. Tror ni Märta kommer att bli farlig på beachen i sommar eller...)


Nu kan hon till och med ha tofs


Inez och Märta


Olle och Elsa. Det var -20 grader så det blev en kort tur ute...




Kommentarer

  • Veronica säger:

    Vi kommer att sakna dig med! Men som sagt så lär vi ju ses ändå, vi bor ju trots allt så nära :-)

    Vilka fantastiskt söta ungar vi har, inte alls partisk..

    2010-02-01 | 17:37:08
  • Emelie säger:

    Ja tillbaka till verkligheten för dig. Är inte långt efter som det ser ut nu... Ludvig kommer säkert springa efter Märta på beachen i sommar ;-)

    2010-02-02 | 10:18:39
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: