ollemarta

Kvartersfest

Kategori: Allmänt

I lördags hade vi kvartersfest på gatan. Vädret var inte det bästa, lite kallt och blåsigt men det kom ändå mycket människor!! Vi räknade till 15-16 familjer med ca 3-5 pers i varje familj så jag tycker ändå att det var bra uppslutning trots vädret.


Det började lite försiktigt...


Men slutade stort!


Så klart var Märta på egna äventyr.

Idag åkte Markus och barnen till Kriberg så jag är alldeles ensam....De ska vara borta till onsdag och imorgon kommer mina kolleger från forskarskolan hit på middag så jag blir inte så ensam ändå :-)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Du tog lite bättre bilden än mig på kvartesfesten. Man ser liksom helheten på dina =)

    2010-06-07 | 20:02:16
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: