ollemarta

Semester!

Kategori: Allmänt

Ja då har två härliga dagar gått av semester och oj vad vi har hunnit mycket. Lekparkar, cykelturer, 4H gården, bilkörning, kompislek mm. Känns som att det är barnen som fått rätt mycket de första dagarna, men jag har hunnit med att rensa i blombänkarna och trädgårdslandet så jag känner mig nöjd :)

Midsommar kommer vi att fira här i Sävar med traditionsenlig dans runt midsommarstången samt grillning och lite lekar kan jag tro, hoppas bara på fint väder så vi kan vara ute!

Här kommer lite bilder från dagens äventyr

Lite kul att grabbarna (särskilt Olle) tyckte att diket med lite vatten var mer intressant än djuren som de fick besöka.


Märta och Ludvig tyckte mycket om rampen som de kunde spriga ner för



Men några djur var intressanta


Märta ville gärna kolla in djuren på nära håll


Märta och Emma gungar

Sedan gick vi vidare till ett miniland med elbilar som grabbarna fick köra. Jag tror att det var höjdpunkten på dagen för dem.


Tankpaus


Märta fick åka med och oj vad hon skrattade!





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: