ollemarta

The Studio

Kategori: Allmänt

I dag har jag och Stina och en kompis till henne varit på smink och modelldag med the studio. Stina hade fått en inbjudan och fick ta med två kompisar. Vi blev makade och fotade allt gratis och sedan fick vi om vi ville köpa korten. Ett kort kostade 495 kr och sedan blev det billigare ju mer kort man köpte. Jag kom hem utan några kort eftersom det inte blev så bra alls....+ att jag blev lite besviken över all väntetid som blev. Make up tog ca 5-7 minuter och sedan fick vi vänta. Fotofraferingen tog väl ca 20 minuter. Så effektiv tid var om jag tar i ca 1 timme men allt tog 4.5 timmar så då kan ni tänka er att tiden att vänta var lång...

Vi tog däremot lite bilder själva som jag lägger ut..till allmän beskådan...:-)


Före make up


efter...


Snygg som få :-) (tur man har sitt på det torra...annars kan det nog bli svårt... :-)


Telefonen alltså...


Mycket finare bilder kommer här!






 

Kommentarer

  • Stina säger:

    ja något vad vi fick vänta!!! Drog ner helhetsbetyget rätt ordentligt. Man tycker nog att det hade kunnat göras på ett smidigare sätt - varför inte boka in en timme bara??

    Fast jag blev nöjd med bilderna jag plockade ut :-)

    2010-05-22 | 22:03:34
    Bloggadress: http://www.nogg.se/simslin
  • mormor säger:

    Ja nog var det tur att det fanns vackrare bilder att se på.

    2010-05-23 | 17:30:40
  • Cissi säger:

    Men hallå!! Vad antyder du om din EGEN dotter! :-)

    2010-05-23 | 18:06:53
    Bloggadress: http://ollemarta.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Fina bilder på hela familjen!

    2010-05-23 | 23:17:49
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • eva-mari lindblom säger:

    Fina bilder, men jag känner inte igen dig i rakt hår? Barna är ju hur som helst allra gulligast, det får inte hjälpas,

    ps i morse behövde jag vantar på väg till jobbet

    kramar

    2010-05-24 | 07:59:31

Kommentera inlägget här: