ollemarta

Piteå & Förråd

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag och barnen till Piteå för att förskolan var stängt igår och sedan ville personalen att vi gärna skulle vara lediga eftersom de ska under helgen flytta tillbaka till den nyrenoverade förskolan. Jag har fortfarande kvar föräldradagar så jag passade på att ta ut några dagar så vi kommer att vara här fram till tisdag. Igår var de kallt men fint väder så då stannade vi i Jävrebodarna för att njuta och kasta sten (jag njöt=solade och barnen kastde sten). Idag har jag fått en timmes shopping och hittade ett par byxor och en tunika får se om jag hinner en sväng till innan vi åker hem.

Här kommer lite bilder.





Förra helgen var mamma och pappa hos oss och Markus och pappa började bygga vårt förråd, vilket gick riktigt bra och de hann jättemycket på de två tre dagarna de kunde jobba. Nu är det lite småfix kvar men sedan kan vi nog börja nyttja förrådet vilket verkligen behöver.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: