ollemarta

Några bilder

Kategori: Allmänt

Det är långt mellan inläggen nu för tiden. Känner mig inte så peppad att sätta mig å skriva när det är de enda jag gör på dagarna. Här kommer lite bilder som Märta och hennes kompis Ludvig tagit.









Från i Påskas när farmor gör Märta fin i håret



Jag och Märta med varsitt diadem


Så här kan man också sova...


Valborg spenderades på Umedalen med kusiner och vänner. En jättekul dag/kväll för alla inblandade


Barnen fick äta ut, var lite kyligt men mysigt


Märta ville på golvet...

I helgen blir det att fortsätta med vårjobbet med huset och trädgården.



Kommentarer

  • evamari lindblom säger:

    men alltså, visst hade du kunnat retuchera bort den där "farmodern" ärligt allt annat är ju bara perfekt men ingen hit för mig att se sig själv i natt särken med alla rynkor o veck på plats.

    kramar svärmor.

    2012-05-16 | 09:03:17

Kommentera inlägget här: