ollemarta

Kriberg och Piteå

Kategori: Allmänt

I helgen har vi varit till farmor och farfar i Kristineberg. En mycket kul helg med många kusiner och helt underbart väder. Inte alls lika kalls som här i kusten. Olle lekte mycket med de större barnen och det var spännande och kul. De fick hoppa från garagetaket till och med och det var nog höjdpunkten! På lördagkväll hade vi hyrt simhallen och som faktisk fortfarande är i gång i Kriberg. Mysigt hade vi där också.
 
 
 
Förra helgen var jag och barnen uppe i Piteå och firade min ena bror som fyllde 50 år. En jättetrevlig fest hade han!
 
 
En intensiv veckan har påbörjats med mycket undervisning för min det men jag tycker ju att det är jättekul även om man blir riktigt mör efter en heldag.
 
Det andra roliga som hänt i veckan är att jag äntligen fått min första artikel accepterad för puplikation i tidskriften "International Journal of Consumer Studies" känns så otroligt skönt!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: