ollemarta

Underbara kusiner!

Kategori: Allmänt

Igår kom vi hem från en tripp till Kristineberg. Denna gång var kusinerna från Umedalen också med. Kevin följde med oss i bilen på vägen upp och Rebecca på vägen ner och det var så kul!! Resan gick så fort och Olle och Märta bråkade inget på hela vägen. I vanliga fall behöver vi bara sätta oss i bilen så börjar de...

Väl i Kriberg så dröjde det inte länge förän Rebecca, Johanna och Lita kom med buss. Vädret var underbart och vi fick ett par ljuvliga dagar. Fredag kom även svärfar upp för sin första helgpermision och det var också kul att han fick möjlighet att vara med. Han blir bättre och bättre för varje dag och man börjar känna igen honom mer och mer :-)

Torsdagkväll var det så varmt så vi åkte till Hornträsket för ett kvällsdopp, och det var bara helt underbart!!








Även om jag nu inte är med på bild så badade jag faktiskt!

Fredag åkte vi också dit för ett dagbad vilket också var riktigt skönt.



Olle leker farmor :-)

Fredagkväll när alla i huset lagt sig gick jag, Markus och Johanna ut och satt ute och pratade tills 00.30. Fatta, inlandet mitt i natten och man kan sitta ute. Nästan inga jobbiga myggor alls. Det händer inte många gånger på en sommar! (Tyvärr har jag inga bilder på det)

Vi hann med några promenader runt byn och bara njöt av tystnaden och semestern.




Olle och Märta är så otroligt förtjust i sina kusiner Kevin och Rebecca och jag kan bara hålla med.

Här kommer nästan (Anton saknas) alla kusiner på Linblomssidan


Om allt går som planerat så ska Rebecca komma och sova över här i Sävar någon dag i veckan och det ser vi alla fram emot. Senare i Veckan kommer mamma, syrran och Hilda hit och det ser vi också fram emot.


Här kommer även några bilder från tidigare i veckan...



semester...


Olle som fotograf...


 

Märta testar kameran



Kommentarer


Kommentera inlägget här: