ollemarta

Skor

Kategori: Allmänt

Sitter hemma och jobbar samtidigt som jag är dunderförkyld! Ska ha en två timmars föreläsning imorgon som jag inte riktigt ser fram emot men det ska nog gå bra. Ska handla om lärande, didaktik och pedagogiska hjälpmedel i Hemkunskap, intressant och jag hoppas att studenterna ska känna att de fått ut något efter den föreläsningen.

Förra helgen när mamma och pappa var här så var jag, mamma och Märta på några affärer, jag behöver nya vinterskor som jag kan promenera i men som samtidigt är varma och snygga. Till slut fastnade jag för ett par jättesnygga skor på Inter sport som de så klart inte hade i rätt storlek. Jag tänkte att det är nog inga problem, beställer dem från nätet istället, men det var lättare sagt än gjort! Har sökt igenom hela internet men ingen som levererar till Sverige just dessa skor, ringde och ville att de skulle ta hem dem på intersport men icket det, ringde Piteå Intersport men där fanns det inte heller. Jag surade i flera dagar så till slut belv nog Markus lite less. Han gjorde ett försök att hitta dem och på typ 10 minuter hade han beställt skorna från England till 400 kr billigare än här i stan. Jag fattar inte hur han gör men han är fenomenal på allt som rör datorer. Nu sitter jag bara och väntar på dem, har fått meddelande att de är skickade men det tar nog några extra dagar innan de kommer hit. Jag är lycklig! :-)

 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Snygga & med turkosa snören :)

    Har du kollat in lagerhouse, brukar ha mycket fint/skojigt i olika färger. Jag köpte en jättefin stor cylinderformad turkos vas på Ica maxi, med fågel & kvistmönster. Plötsligt finns turkost överallt ;)9

    2012-02-10 | 21:55:07
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Anette Bagger säger:

    Du skulle få ge mig en lektion i mode och stil :) Själv är jag också förkyld och jobbar hemifrån för att orka...vi vill ju inte vara helt slut innan vi far till Toronto :)))

    2012-02-17 | 09:24:23
    Bloggadress: http://bagger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: