ollemarta

Resultatet av min dag

Kategori: Allmänt

Blev en riktigt lyckad dag igår! Shoppade endel kläder, mest nöjd är jag nog med det fina regn och allvädersställ som jag hittade, nedsatt dessutom. Ett didriksson set som hade kostat 1400kr men var nedsatt till 900.
Gick en sväng på dressed and denim och där hade de snygga kläder!! Men det var rätt så dyrt....hittade dock ett par shorts som var snygga men hade jag inte haft ett presentkort på 300 hade jag aldrig köpt dem, för de kostade 400 spänn!!
På stan blev det:
två blusar
ett par jeans
en klänning
ett linne
jag är riktigt nöjd!
Dock var jeansen lite för vida nertill i benen men de var så billiga att jag bara var tvungen att köpa dem, fick trixa lite med dem igår men nu har jag sytt om dem lite så det blev bra.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Du är duktig du som kan sy! Va kul att få shoppa loss

    2009-06-16 | 09:43:44

Kommentera inlägget här: