ollemarta

40 åringen

Kategori: Allmänt

Så har vi kommit hem från en ny vistelse på stugan. Har varit avkopplande som vanligt, men inte heller denna gång var det särskilt bra väder.... I fredags firade vi Ulla som fyller 40 år på torsdag (5 aug). Hon hade ordnat middag och tårta. och på lördagen åkte vi in till stan för att strosa lite och äta en lunch på tu man hand eftersom vi dagen innan firat 5 årig bröllopsdag. Men det var kallt och regnigt så vi var rätt snabbt klara...men Markus hann i alla fall shoppa lite tröjor på Cubus.

Jag hann också titta lite på löparskor eftersom jag börjat springa lite skulle jag nog behöva ändamålsenliga skor (kör just nu med aerobicsskorna). Men jag vet ju inte om jag kommer att fortsätta springa samt att det är ganska dyra, men samtidigt är det ju inte heller bra att springa när jag får ont i ryggen knäna och även ibland i benhinnorna kanske mest för att jag har fel skor....ja ja får väl se efter Kroatienresan....

På torsdag åker jag iväg på jobbresa till Kroatien en vecka, ska bli riktig härligt och jag har just fått veta att jag kommer att ha wifi hela veckan så jag kan skypa med min familj samt att jag kan blogga och jobba på min enkät som jag börjat på innan semestern, känns jättebra att det gick att ordna. Hoppas bara att det blir en givande resa både personalmässigt och jobbmässigt...

här kommer lite bilder


40 åringen


Kalas


Tittar på bilder


Familjen Lindblom


Märta hjälper mormor och morfar att plocka jordgubbar


Hilda och Märta på danshumör



Kommentarer

  • Emelie säger:

    Härliga bilder, speciellt fin var familjebilden =)

    2010-08-04 | 10:53:25
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Bettan säger:

    Fina sommarbilder! Vilka enorma brillor hon hade, måste ha varit väldigt soligt där. ;-)

    Jag och Stina har tänkt beställa löparskor och kläder från http://achillesheel.co.uk/ så du kan ju gärna haka på oss - betydligt billigare skor!

    2010-08-06 | 22:12:21
  • Stina säger:

    Ha! Jag tänkte skriva samma sak som Bettan. Du kan få löpardojor till nästan halva priset och portot blir 180 pund /3 om vi beställer allihop! Testa ut vilken modell du ska ha på löplabbet först bara.

    2010-08-06 | 22:55:40
    Bloggadress: http://www.nogg.se/simslin

Kommentera inlägget här: