ollemarta

Olles hår

Kategori: Allmänt

Olle börjar få lite långt hår och därför är vi valet och kvalet om vi ska klippa honom eller inte. Gör en liten omröstning här :) klippa eller inte klippa??






Här har vi en dansande Märta




När blir det lite varmare så jag kan gå ut!!??


För övrigt så har vi det bara bra. Har just börjat en kurs i kvalitativa metoder, helt på engelska, phu. Man är verkligen inte van + att det är mycket att läsa och det går så långsamt när det är engelsk text, tror jag satt tre timmar med tre sidor idag. Handlade om comparative political analysis....svårt att få grepp om kan jag säga, tur vi ska ha föreläsning om det på måndag kanske det klarnar lite.

Äntligen börjar kylan släppa lite, känns underbart skönt!

Nu ska jag umgås med min familj

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Röstar på att klippa liiite, bara toppa till det lite. Han har ju så härliga lockar. Charmiga bilder på söta Märta!

    2010-02-26 | 08:24:36
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Mormor säger:

    Aldrig i livet att Ni får klippa till honom. Han är så söt som han är. Det tycker även morfar

    2010-02-27 | 16:05:26
  • Camilla säger:

    Inte klippa!

    2010-02-28 | 14:27:16

Kommentera inlägget här: