ollemarta

Ny bil på G

Kategori: Allmänt

Äntligen har vi hittat en bil som vi vill ha! Vi har länge sökt efter en ww passat som är lite större än Forden och som ska vara en bra bil. Var ju upp till Luleå för några veckor sedan men den passaten var i så dåligt skicka så det blev ingen affär, men nu har vi alltså köpt en från Motorcentralen (även kallat motorskandalen). En superfräsch svart passat diesel med automat. Ser ut ungefär så här (de silvriga i fronten har vi inte tror jag):



Har visserligen gått 14.000 mil men i och med att det är en diesel ska det inte vara några problem. 

Passat TDI GT sport med premiumpaket är visst benämningen... 

Känns jättekul att få en lite större och rymligare bil, nu håller vi bara tummarna att det inte är ett måndagsexemplar.

Extra kul att den är svart därför att jag alltid önskat mig en svart bil, det är så grymt snyggt tycker jag (i alla fall när den är nytvättad) ;-)

Förhoppningsvis står den på vår gård i slutet på veckan.



Kommentarer

  • Emelie säger:

    Riktigt snygg, avis!!!

    2011-05-03 | 14:04:49
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag tycker det är grymt att skippa den fina FORDEN

    Pappa

    2011-05-03 | 16:25:48
  • Anonym säger:

    Grattis!! Den var jättesnygg! Nog var det där annat än en FORD!!

    2011-05-04 | 19:38:37
  • Anonym säger:

    Hoppas att folkan går fortfarande? Annars finns det F O R D.

    Pappa

    2011-05-10 | 19:03:01

Kommentera inlägget här: