ollemarta

Helgen som varit

Kategori: Allmänt

Helgen som var kom syrran och Hilda hit vilket var jättekul. Jag hade dock lovat min kompis Sara att vi skulle ta en dag på stan på lördag så jag åkte iväg och syrran hade några andra att besöka så hon passade på att göra det när jag var borta.
Väl på stan så var det sjukt mycket folk, kö varän man gick så det blev inte så mycket shoppat. Hittade i alla fall en tröja på en affär jag aldrig varit in i tidigare, butiken Z längst bort på gågatan mot E4:an. Till barnen hittade jagdäremot  lite av varje. bla så fick Märta ett par skor som hon mäkta stolt gick omkring med hela dagen.




Glad tjej...

Jag hade tidigare köpt ett ordjaktsspel till Olle nu när jag intresserat sig liiite av bokstäver.


De passade vi på att spela när Hilda var här.

Nu i helgen kommer mamma och pappa, Märta fyller ju 3 år och det ska firas. Först kalas med tre andra kompisar på lördag och sedan på söndag när hon egentligen fyller år med oss. Blir en helg fylld av fika, tårta och presenter :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: