ollemarta

Funderingar vid sängkanten

Kategori: Allmänt

Olle: Jag ska gifta mig med Elsa Wennberg
Jag: men hon ska ju gifta sig med Filip
Olle: men man kan ju gifta sig med två!
Jag: nja när man är liten kan man nog det, men inte när man är stor då måste man välja.
Olle: då ska jag gifta mig med dig mamma!.....eller mormor!!...fast hon är ju redan gift...
Jag: ja och det är ju jag också
Olle: mm...........då får jag ta någon annan flicka....Inez! JA jag ska gifta mig med Inez, haha.
Jag: ja gör du det, det blir nog bra.

:-)

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hahaha!!!!!!

    2011-09-28 | 21:32:03
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Bettan säger:

    Underbart!

    2011-09-29 | 07:54:29
  • Veronica säger:

    Elsa låg och funderade över det här en kväll också.. Olle är ju så förtjust i att pussa henne och hon medgav att hon tyckte det var lite kul också. Sen sa hon att hon tyckte Olle var så gullig, snäll, söt, inte sådär äcklig, en bra kompis sok leker bra lekar osv,osv. Jag skrattade så gott inombords... Inte sådär äcklig..vem syftar hon på då??? Haha..

    2011-09-29 | 12:34:20
  • mormor säger:

    Jag blir riktigt smickrad när Olle vill gifta sej med mej, det vill jag också!

    2011-09-29 | 20:58:22

Kommentera inlägget här: