ollemarta

Uppdatering

Kategori: Allmänt

ja inte har det blivit så många inlägg senaste månaderna. Nu har i alla fall skola, förskola och jobb dragit igång. Känns kul att börja om att jobba och när sommaren börjar närma sig sitt slut så känns det skönt att få lite rutin på vardagen igen.
 
Sommaren har varit....konstig kan man säga. Bara två gånger har vi besökt stranden och det är betydligt mindre än vad vi gjort tidigare år. Mitt i högsommaren var jag och tre andra kollegor till Melbourne på en konferens. Kul men en jobbig resa. Här kommer lite bilder från det.
 
 


Annars händer det inte så mycket. Olle trivs som fisken i vattnet på skolan även om han är mycket trött på eftermiddagarna, orkar inte göra så mycket alls när han väl kommer hem.
 
Märta har en bättre period och är ganska glad och harmonisk inga stora utbrott på ett bra tag, och jag får till och med välja kläder åt henne på morgonen utan att det blir katastrof. Vissserligen har det inte varit jeans eller byx väder än så vi får se hur det går när den perioden kommer. Hon gillar verkligen inte byxor, det ska va tights.
 
Detta är sista veckan jag jobbar heltid, från 1 sep ska jag jobba 85% vilket jag ser fram emot, känns så skönt att få en dag lite nu och då som jag kan vara ledig på. En veckodag! När hände det sist?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: