ollemarta

Året som gått 2013

Kategori: Allmänt

Vi har ju hunnit en bit in på 2014 men jag tänkte ändå lägga ut några bilder på året som gått.
Det är rätt långt mellan inläggen här i bloggen och jag vet faktiskt inte om det är någon som tittar in här längre men jag lägger i alla fall ut en året som gått i bilder. Kanske mest för mig själv :-)
 
Påsken 2013
 
Olle, Joel, och Filip
 
Olle och fotbollsträning
 
Valborgs
 
Bakar tunnbröd
 
Märta med kompisar på sångskoj
 
Sångskojsavslutning
 
 
 
 
Olle examen i 6 års
Syrran, mamma och jag 
 
Top camping...
Olle tyckte attd et var toppenfint ställe, däremot inte vi andra
 
pappa 75 år firas i Stackgrönna
 
Månljus på stugan
 
Olle tränar jujutsu
 
Märta går på gympa
 
Två dagar före julafton ser det ut så här
 
Jultomten kom ändå
 
Våran jultradition, att se Ett päron till farsa firar jul. Lika rolig varje gång.
 
Tillslut blev det så pass mycket vinter attd et gick att åka skridskor i alla fall, kul var det också!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: