ollemarta

Australien närmar sig!

Kategori: Allmänt

Plötsligt solg det mig att det är mindre än en månad tills vi åker till Melbourne! Har verkligen bävat för detta och inte alls varit sugen att åka från sommar till vinter (som det är där då), jättelång flygresa närmare 24 timmar i flyg osv. Men igår tog jag fram lägenhetn vi ska bo och tittade lite mer. Nu börjar jag ändå se fram emot resan
och egentligen är det ju bara bra att det inte är så varmt, vi håller ju till i en storstad inte på stranden.
Här kommer en liten film på hotellet och omgivningen. Själva konferensen är bara ett stenkast från hotellet så det är ju helt perfekt.
 


Det jag bävar för mest är att vara ifrån barnen 11 dagar, det kommer att kännas....

Postern som jag ska presentera på konferensen är nu skickad till tryck och så här blev den...




Vi försökte göra den i lite svenska färger....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: