ollemarta

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags kom syrran med man och Hilda på besök. De skulle köpa en ny TV på media markt och det finns ju inte i Piteå så då passad det på att hälsa på oss också. Det var kul, men snacka om att det blir full speed på de två jämnåriga kusinerna!! Jag tror att de lockar varandra att busa så mycket som möjligt så man får verkligen ha koll på vad de gör annars hittar de garanterat på nått bus.

När de tillslut stupade isäng passade jag och syrran på att tona varandras hår :)


Snygga som få! :)

Resultatet blev helt ok för oss båda tycker jag.
Medan vi roade med det hjälpte Stefan oss att få in mikron i skafferiet, så  nu är den äntligen på plats.

Lördag var det regn på morgonen med vi släppte ut barnen i alla fall, och Olle fick verkligen ett
bryt, först cyklade han till Joel och stegade bara in där (jag var inne och skulle städa bort efter frukost), fick bryt när jag skulle ta honom därifrån. Väl ute cyklade han iväg till Sebastian och hann gå in dit, men han var inte hemma då cyklar han till Sebastians mormor och morfar och ska in där. Jag var tvungen bära honom hem så han fick lugna ner sig och hela dagen var han mer hes än vanligt eftersom han hade skrikigt så mycket....det är rart med barn....

När karlarna hade kommit tillbaka från Media markt åkte jag och syrran in till stan, mycket folk var det och syrran som skulle shoppa hittade som vanligt inte mycket utan det var jag som handlade :) Både en kofta och ett par byxor (byxorna var dock till Olle).
Senare på kvällen åkte de hem eftersom de skulle ha kalas på söndag, så det blev en riktigt lugn och skön kväll efter allt bus :)

Men söta är de i alla fall....





Moster förskollärare läser bok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: