ollemarta

Veckan som gått

Kategori: Allmänt

Ja då har man jobbat två dagar. Känns så otroligt kul att få jobba lite! Bara att tänka på något annat än mat, tvätt, städning och barn känns så stimulerande. Markus, Olle och Märta har haft det bra utan mig, men båda blir så glada när jag kommer hem. Det riktigt lyser om Märta när hon får syn på mig och det värmer :)

Nästa vecka händer det mycket här i Sävar. Vi ska fira 200 år av fred och t o m Kungen, drottningen och kronprinsessan kommer hit!! Så klart kommer mamma och pappa också hit, eftersom mammas stora intresse är kungahuset.

Här kommer som vanligt lite bilder också





Olle njuter av lite solrosfrön

Kommentarer

  • eva-mari lindblom säger:

    Hej

    I dag firar jag min 58 årsdag

    blivit grattad av mina barn o barnbarn o min mamma förstås

    Sara är urledsen o grät en stund på förmiddagen då ville Edvin trösta mamma och sa:

    om jag var gammal o tjock o dessutom tjej då skulle jag åxå grina.....

    så du ser vi har en del att gråta över

    eva-mari

    2009-08-23 | 16:00:22
  • Cissi säger:

    Ja vad ska man säga...han verkar förstå sig på det där med att vara kvinna...

    men nog är det dax att pyret i magen behagar kommer ut!!

    2009-08-23 | 20:17:37
    Bloggadress: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: