ollemarta

Kristineberg

Kategori: Allmänt

Idag har vi anlänt till Kristineberg efter några dagar i Piteå. Julen har varit mycket bra och precis som vi ville ha. I Piteå har det varit full upp och jag har passat på att mellandagsshoppa när vi hade tillgång till skötning. Jag fick mig byxor, kofta, tröja till mig och en vinterjacka till Märta. Kallt har det varit och är!! I Piteå var det 21 grader kallt igår och på vägen till kriberg har det ett tag 27 grader men just nu är det "bara" 19 så vi hoppas att det blir mildare till imorgon så vi kan vara ute och skjuta lite raketer. Vi stannar hos svärmor och svärfar över nyåret och åker sedan till Sävar nyårsdagen. Tyvärr kommer det inga bilder nu utan det kommer när vi är tillbaka i Sävar.

I Piteå har vi både hunnit träffa mitt gamla kompisgäng och kvällen efter gymnasietjejgänget. Alltid lika roligt att träffa gamla kompisar!! Känns verkligen precis som vanlig när vi har våra träffar med tjejerna från gymnasiet trots att det gått över 10 år sedan vi gick ut. Vi åtta är otroligt olika och jag tror det är därför som vi fortsatt att träffas två gånger per år, vi har ett stort utbyte av varandra och man har alltid ont i käkarna efteråt eftersom vi fått skratta så mycket :)!

Nu ska jag gå och vara trevlig med mina barn, man och svärföräldrar som sitter klistad framför Ice Age 3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: