ollemarta

bröllpsdag, stugliv och "gamla" huset

Kategori: Allmänt

Igår firade vi 4 årig bröllopsdag! Oromantiska som vi är, hade både jag och Markus glömt bort det. Det var när jag frågade grannen om deras bröllopsdag (som jag blandat ihop med vår) som de uppdagades att vi hade våran. Gick hem och sa grattis till Markus och han såg ut som ett frågetecken...jajaj så kan det gå. Så här såg vi i alla fall ut för fyra år sedan




I veckan har vi varit en sväng till stugan igen. Alltid kul för Olle att vara med Hilda och mormor. Fint väder hade vi också så det blev mysigt förutom att Märta skrikigt och varit vaken på nätterna, vet inte riktigt vad som gick i henne, antingen tänder, benvärk eller magen. Sen vi kom hem har hon sovit bra igen.

Idag har vi till slut köpt en ny cykel till Olle. Hans trehjuling har varit trasig hela sommaren så nu när det blev rea på cyklar så slog vi till och gissa om det var en glad kille. Han har cyklat och cyklat hela dagen.


När jag letat bilder i datorn hittade jag bilderna på hur huset såg ut innan vi gjorde om det. Här får ni en liten tillbakablick på hur det såg ut


Hallen


Vardagsrummet


Köket


Sovrum (nuvarande datarum)




Kommentarer

  • Emelie säger:

    Va unga ni såg ut! Inte för att ni ser gammal ut nu, men... ;-) 4 år som gifta och två fina barn, inte illa pinkat. Undrar när de blir min tur att stå som brud? Kul att se lite bilder innan ni gjorde om, klar förbättring!

    2009-07-31 | 22:20:47

Kommentera inlägget här: