ollemarta

IKEA

Kategori: Allmänt

I lördags åker jag och grannfruarna på en bussresa till IKEA i Sundsvall. Det blev en tidig lördagmorgon eftersom bussen gick strax efter 07.00 från kajen i stan. Vi hade alla sett fram emot att få en heldag med shopping och en dag utan barn (och man :)).


Här är brudarna!

Vi hade en underbar dag med mycket skratt och shopping. Som tur var var det inte full buss för vi från Sävar tog upp ungefär halva lastutrymmet med våra grejer, hade nog varit svårt att få med allt om det varit fullt i bussen.

Här är allt jag köpte


Vi är helnöjda särskilt med TV bänken förutom att när vi kom hem och öppnade paketet var en sidoskjutdörr i tusen bitar men de ska skicka en ny. Vi monterade inte benen (tycker inte om dem) utan satte bara möbeltassar under istället. Expediten bredvid passade riktigt bra. Nu ska jag bara försöka sy gardiner av tyget jag köpte (är tredje tyget uppifrån).

Så här glada var några av oss på vägen hem :)




Nu måste jag fortsätta jobba...

Kommentarer

  • Bettan säger:

    Fina grejer! Blir spännande att se ert nya vardagsrum sen.

    (Ser lätt hysterisk ut på bilderna men det är precis vad en IKEA-dag gör med en.)

    2009-09-07 | 19:48:12
    Bloggadress: http://wigenstam.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här: