ollemarta

Martin

Kategori: Allmänt

Igår drog vi en sväng upp till Kriberg för att se på den nya kusinen Martin tre veckor. Han var jättsöt och verkade riktigt snäll.


Gick riktigt bra att bara åka upp över dagen, ganska skönt att vakna upp hemma. Med tanke på hur natten varit var det nog tur att vi var hemma , annars hade Märta väckt hela Kriberg!! Hon vaknar vid 01.00 och skriker, det blir bara mer och mer och hon ger sig inte. Vi ger henne ipren men det verkar inte hjälpa. Så länge vi är i hennes rum är hon tyst men så fort man smyger ut så börjar hon om. Vid 03.30 tog vi över henne i vår säng och då somnade hon ganska fort, men sedan klarvaken vi 06.00. Detta gör hon några gånger i månaden, men de senaste fyra nätterna har det hänt två gånger. Ibland är dessa små änglar ganska billiga...


Veckan som varit har jag som sagt jobbat och det har blivit några sena dagar så nu känns det bra att vara hemma igen. Jag är inte riktigt van att vara från barnen så länge, men det har nog gått jättebra att ha mormor här, barnen har varit nöjda. Nästa vecka ska jag och barnen upp till Piteå. En barndomskompis ska ha 30 års fest så då passar vi på att åka hem redan på torsdag.

Måste bara visa vad jag beställt till barnen!Sebastians mamma tipsade om att man ju kunde beställa skor från ellos och utnyttja de rabatter som kommer stup i kvarten så det jag gjorde. Två par kavatskor.

Olles skor

Märtas

Sen kunde jag inte låta bli att beställa lite till mig själv också.... jag måste bara ha lite höstkläder :)


Detta var några av fynden jag gjort (hoppas jag, har ju inte fått det än...)

Kommentarer

  • Sara Lindblom säger:

    Oj så fina kort!!

    Hoppas d gick bra för er att köra!!

    Kram

    2009-09-20 | 10:54:01
  • Emelie säger:

    Super snygg jacka!

    2009-09-20 | 18:27:34
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: