ollemarta

Bilder från jul och snöyra...

Kategori: Allmänt

Nu kommer lite bilder från julleddigheten + det som väntade oss när vi kom hem...snö!!! Tror inte att jag sett såna mängder snö!, tur att vi har underbara grannar som skottat åt oss när vi varit borta annars hade vi garanterat inte hittat igen vår infart och hus :)


Johanna, Rebecca och Kevin tar för sig av maten


Märta trivs med sina kusiner


Så kom äntligen tomten med en massa paket!


Olle var helt i extas och kramade paketen som var till honom


Det blev MÅNGA paket!

Jag fick ett presentkort på simhallen så nu kan jag köpa mig ett träningskort, känns perfekt att kunna komma igång med träningen!

Markus fick en rakapparat som verkar fungera riktigt bra för honom.


Olle gillar också sina kusiner :)


Annandagen åkte vi upp till Piteå för att ha middag med mina syskon. Vi är 16 stycken när alla är med så det är en stor familj i ett litet hus.


Vi åkte sedan vidare till Kristineberg och där fick Olle och Märta träffa sina andra kusiner Anton, Edvin och Martin


Olle har verkligen varit förnöjsam och på bra humör. Farmor och farfar har verkligen tagit hand om dem bra!

När vi kom hem såg det ut så här!







Kommentarer

  • eva-mari lindblom säger:

    Hej

    vilka bilder, å vilken snö, fast jag tror att vi har lika mycket, i alla fall käns det så,

    fin bilden blev av kusinerna på min kökssoffa,

    o Märta i fest utstyrsel,Olle i vår soffa ser ut som han är betydligt äldre än han verkligen är,

    jätte kul att se bilderna,

    kramar o god fortsättning på det nya året

    Eva-Mari

    2010-01-02 | 08:55:05

Kommentera inlägget här: