ollemarta

Eksem

Kategori: Allmänt

Har googlat lite om vad det kan vara som Märta drabbats av och hittade detta.. atopisk dermatit (barneksem)




Men det är ett eksem som man ska behandla med kortison så jag vet inte eftersom när vi gjort det har det bara förvärrats... men det ser onekligen likt ut...



Får se vad läkaren säger imorgon. Lyckades få byta tid till 13.00 imorgon eftersom jag tyckte att ska vi ha en remiss innan helgen så är det nog omöjligt att hinna efter 15.30 en fredag.... Jag tror ju inte att det kommer att hända särskilt mycket innan helgen ändå tyvärr... 

Kommentarer

  • ullalindholm säger:

    du säger -blossa upp igen.

    är det bättre och sämre från en dag till en annan?

    2011-04-07 | 19:56:40
  • Cissi säger:

    Ja det är det som är så konstigt, det kan blossa upp från timme till timme nästan. Nu har det spridit sig till bröstet också och det kliar rätt mycket för henne dessutom. Jag hoppas på en remiss till hud så for som möjligt.

    2011-04-07 | 21:37:09
    Bloggadress: http://ollemarta.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Men stackars liten. Stå på dig och kräv att få komma upp på hudkliniken

    2011-04-08 | 22:38:03
  • Sofia säger:

    Hej!

    Min son på 5 månader har fått något liknande. Hur har det gått för er?



    Mvh

    Sofia

    2011-08-20 | 01:35:00

Kommentera inlägget här: