ollemarta

Ny känsla!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar Påsk vi har haft!! Fint väder, ledighet och god mat. Vi åkte redan i tisdags upp till Piteå där vi hade det mysigt med föräldrar och syskon. Långfredag åkte vi tillbaka till Sävar men utan Olle som stannade hos mormor och morfar. Han hade mycket trevlig i Piteå och fick vara med sin idol Jakob. Som Olle sa "Fattar du han hade både isdraken, skelettmotorcykeln och typ Darmadons mörka fästning!"




Vi började lägga golv i hallen som vi planerat, och det gick riktigt bra. Söndag kom mamma och pappa hit med Olle och hjälpte sedan oss med att lägga golv även i trappen.

Jag är helnöjd över resultatet, nu är det bara någon snygg matta som fattas. Skulle vilja ha en stor rund matta...




Men det kan jag säga, jag skulle ALDRIG ha klarat att såga ut trappstegen själv så det var tur att jag hade min snälla och duktiga pappa som gjorde det mesta av jobbet. TACK Pappa!!

Passade på att ta några profilbilder på barnen när det var så bra skugga


Kommentarer

  • ulla lindholm säger:

    Skitsnyggt!! Duktigt jobbat allihop. En rund matta vore kanon. Jag har sett en som har det i en hall som ser ut som eran och det var jättesnyggt. Jag tror hon hade köpt den på ÖB.

    2011-04-29 | 11:53:31
  • Stina säger:

    Ja, det blev verkligen supersnyggt! Men vad stor Olle har blivit - känns som om det är evigheter sedan jag såg honom!

    2011-04-29 | 22:34:59
    Bloggadress: http://www.lucky-mee.blogspot.com

Kommentera inlägget här: