ollemarta

Alla Helgons dag...

Kategori: Allmänt

spenderade hemma i Sävar. Vi har haft en lugn och skön dag med en sväng till Ersboda för lite shopping. Markus har börjat städa lite i garaget och jag har pysslat på med barnen. Är fortfarande varm och ingen snö. Våra rosor har börjat blomma igen, helt otroligt!

   

Fler knoppar är på väg får se om de hinner blomma innan vintern komme rpå allvar.

Annar jobbar vi på har haft två examinationer i veckan som jag lämnat ifrån mig så det känns jätteskönt. På onsdag ska jag iväg till Uppsala en sväng för att avsluta en kurs och börja en ny.
Ja det är väl ungefär vad som händer just nu. På måndag ska jag klippa mig och är verkligen i valet och kvalet om jag ska klippa lugg eller inte....vi får väl se.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: