ollemarta

Sjukvecka

Kategori: Allmänt

Denna vecka har vi varit hemma med Märta på grund av hög feber och dunderförkyld. I torsdags kom mamma och pappa hit så vi kunde jobba i alla fall fredag och det var bra. Mamma har även hjälpt mig med att sy nya gardiner i köket så det kommer lite bilder på det också :-)



Olle var sjuk en kväll med 39 grader sedan var han frisk igen.


Märta fick ögoninflammation också...


Det blev endel ritande och skrivande...




Mina nya gardiner, som tur var hjälpte mamma mig med dem för det var rätt svårt att få till, men tillsammans gick det bättre.

Kommentarer

  • bettan säger:

    Snyggt! Men nu måste du ju byta ut stolöverdragen. ;-)

    Vi har fortsatt sjukstuga, feber, hosta och ledvärk. Känns lite stressande då jag har deadline på avhandlingen till 23 februari...

    2012-02-05 | 12:15:41
  • Cissi säger:

    Jo jag har sett det, men det är rätt jobigt att göra dess överdrag så jag ska se om mina "sommaröverdrag" passar bättre :-)



    Jo jag förstår att du känner dig stressad, skulle jag också göra men vad gör man? Du fixar det ska du se!

    2012-02-06 | 12:17:25
    Bloggadress: http://ollemarta.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Så snyggt, vill också ha nytt. Har fallit som en fura för turkos!

    2012-02-07 | 22:12:45
    Bloggadress: http://sebbeludde.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Men jag me! Jag har bytt ut mitt gröna i vardagsrummet mor turkos, fast jag får känslan av att det inte är lika populär färg längre för det är svårt att få tag på den på grejer nu.

    2012-02-08 | 11:49:08
    Bloggadress: http://ollemarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: